آموزش انتقال تصویر با نرم افزار XMeye

انتقال تصویر دوربین های مداربسته

یکی از جذابترین مراحل نصب و راه اندازی دوربین مداربسته برای افرادی که اقدام به نصب دوربین مداربسته میکنند، دریافت تصویر دوربین ها بر روی تلفن همراه است. به کمک این روش ما میتوانیم از هر نقطه ای در دنیا که به اینترنت دسترسی داریم به صورت زنده (Live) تصاویر دوربین های نصب شده‌مان را مشاهده کنیم، صدای محیط را بشنویم، حتی به کمک میکروفون گوشی صدای خود را در محیطی که بلندگو قرار داده ایم پخش کنیم و به آرشیو تصاویر ضبط شده بر روی دستگاه ضبط تصویر دسترسی داشته باشیم.

 

در این مقاله کوتاه، قصد داریم نحوه انتقال تصویر دستگاه های پرکسیس به کمک نرم افزار xmeye را به شما آموزش دهیم. برای راحتی بیشتر شما یک ویدیو 8 دقیقه‌ای آماده کرده‌ایم که میتوانید به صورت تصویری و قدم‌به قدم نحوه اعمال تنظیمات را مشاهده کنید.

 

همچنین درصورتی که سوالی درباره یک تنظیم خاص داشتید میتوانید از طریق فرم نظرات پایین صفحه آن را مطرح کنید تا ما پاسخ دهیم.

 

لازم به ذکر است که آموزش کامل نحوه کار با دستگاه ضبط تصاویر، آموزش منوها، نحوه انتقال تصویر، نحوه برطرف کردن مشکلات احتمالی در آینده و... برای تمامی مشتریانی که فرایند نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته خود را به ما سپرده اند در 6 جلسه 3 ساعته و به صورت حضوری صورت خواهد گرفت و این آموزش صرفا برای آشنایی شما با تنظیمات انتقال تصویر دستگاه های پرکسیس است.

 

 

شما میتوانید نرم افزار XMEye را از صفحه لیست نرم افزارهای کاربردی برای کار با دوربین مداربسته دانلود کنید.

دیدگاه کاربران

کاربر گرامی، دیدگاه شما درج و پس از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.